کار و اقتصاد

برندهای دوس‌داشتنی _ سری دهم

کانون دانشجویان زرتشتی برای دهمین سری از مجموعه پخش‌های زنده‌ اینستاگرامی برند‌های دوست داشتنی از بهزاد بهزادی دارنده‌ی برند کیفان دعوت کرده است تا در تاریخ پنجشنبه ۱۱ دی ماه ساعت ۱۸:۰۰ با ما همراه باشند.
این سری پخش‌‌های زنده‌ با هدف آشنایی شما عزیزان با شروع یک کسب‌ و کار، روند شکل‌گیری آن و سختی‌های کار می‌باشد.
جذاب بودن بازاریابی برای مشتریان، باعث می‌شود راجع به شما با دیگران صحبت کنند. این موضوع، اساس بازاریابی ویروسی است: بازاریابی دهان به دهان که می‌تواند بیشتر از مجموع تمام ابزارهای تبلیغاتی دیگر، برای شما درآمد ایجاد کند.
برگرفته از کتاب حقایقی درباره خلق برندهای دوست داشتنی.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن