IMG_20211201_194951_810

فراخوان ارائه بخش جنبی نوشتار همایش علمی ۱۸

کانون دانشجویان زرتشتی در نظر دارد تا در جهت تقویت توانایی ارائه که یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها به شمار می‌رود بخش جنبی نوشتار همایش علمی ۱۸ را برگزار گرداند. موضوع‌ پیشنهادی این سری از ارائه‌های بخش جنبی «تکنولوژی نوین» در نظر گرفته شده‌است. همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند از موضوعات متفاوت و دلخواه بهره ببرند.

اولویت در بخش ارائه جنبی با ارائه‌های مرتبط با موضوع «تکنولوژی نوین» می‌باشد. اگر تعداد ارائه‌های مرتبط به حد نصاب نرسیدند، شرکت‌کنندگان می‌توانند موضوعات پیشنهادی خود را ارائه دهند. در این صورت امتیاز نهایی افرادی که موضوع مرتبط داشته باشند ۱.۲ برابر خواهد شد.

برای رای‌گیری پرسش‌نامه‌هایی تهیه می‌شود که در اختیار حضار گذاشته می‌شود. تنها افرادی حق رای دارند که در بیش از ۷۰% برنامه حضور داشته باشند و ارائه‌ها را شنیده باشند.

شما عزیزان می‌توانید برای ثبت‌نام در این بخش و ارائه‌های علمی خود، تا شنبه ۲۰ آذر به آی‌دی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی (@kdz_id) پیام دهید.

گفتنی است که با توجه به شرایط کنونی این بخش در سالن لعل نوذر جمشیدیان واقع در کانون دانشجویان زرتشتی برگزار می‌گردد. شرایط حضور، داشتن کارت واکسیناسیون و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی است.

همچنین افرادی که قصد دارند به عنوان بازدیدکننده ما را در این روزها همراهی کنند، می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به آی‌دی کانون (@kdz_id) اطلاع داده تا هماهنگی‌های لازم در جهت حضور و آسایش شما عزیزان انجام شود.
شما عزیزان می‌توانید فراخوان این بخش را دیر زیر مشاهده نمایید.
[pdf-embedder url=”https://kdz.ir/fa/wp-content/uploads/2021/12/فراخوان-جنبی-نوشتار-همایش-علمی-۱۸.pdf” title=”فراخوان جنبی نوشتار همایش علمی ۱۸”]