20240214_154108

چهارمین فستیوال بازی‌ های ویدئویی و رقابتی به پایان رسید

چهارمین فستیوال بازی ‌های ویدئویی و رقابتی در تاریخ ۱۲،۱۱و ۱۳ بهمن ماه با برگزاری روز های پایانی برنامه، به کار خود پایان داد.

این برنامه از آبان ‌ماه با برگزاری بازی BRAWLHALLA کار خود را آغاز کرد و در هفته ‌های متوالی بازی‌ های Bobble League و DOTA2 از بخش ویدئویی و بازی‌ های مافیا و AMONG US در دنیای واقعی از بخش رقابتی را برگزار نمود. سپس برگزار کنندگان این برنامه خود را آماده پذیرایی از همکیشان گرامی برای روزهای پایانی برنامه کردند.

روزهای پایانی فستیوال بازی‌ های ویدئویی و رقابتی در سه روز ۱۲،۱۱و ۱۳ بهمن ماه به صورت حضوری در سالن خسروی و ایرج برگزار شد.

مراسم افتتاحیه فستیوال بازی های ویدئویی و رقابتی در روز 11 بهمن ماه از ساعت 18 آغاز گشت.

در ادامه باشندگان توانستند در هر سه روز به صورت آزاد بازی‌ های رقابتی و انواع بردگیم و همچنین بازی ‌های ویدئویی همچون OVER COOKED2، MORTAL COMBAT، BLUR، CALL OF DUTY را تجربه نمایند. همچنین امسال باشندگان قادر بودند به صورت تیم های دونفره در مسابقه سرعتی-هیجانی شرکت کرده و همچنین از شرکت در بازی جنگای انسانی لذت ببرند.

در سومین روز از روزهای پایانی فستیوال، مسابقه فینال FIFA23 برگزار شد.

مسابقه‌ FIFA 23

همچنین در این روز، مراسم اختتامیه این برنامه از ساعت 21:30 آغاز شد. در این مراسم فیلمی از آنچه گذشت چهارمین فستیوال پخش شد و سپس اهدای جوایز توسط دبیر کانون دانشجویان زرتشتی صورت گرفت و از تمامی شرکت کنندگان تقدیر شد؛

خوانش مناجات
سخنرانی جناب آقای دکتر اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی
سخنرانی جناب آقای بهراد ستودیان دبیر محترم کانون دانشجویان زرتشتی
برندگان بازی FIFA 23
برندگان بازی DOTA 2
برندگان بازی Bobble League
برندگان بازی BRAWLHALLA

در انتها چهارمین فستیوال بازی‌ های ویدئویی و رقابتی با رژه برگزار کنندگان پایان یافت… .

به امید دیدار شما در پنجمین فستیوال بازی‌ های ویدئویی و رقابتی…