20240601_212142

شمار شرکت‌کنندگان بخش گاتاشناسی مانتره ۳۱

سی و یکمین همایش اوستاخوانی و گاتاشناسی مانتره در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در همین راستا، نام‌نویسی بخش گاتاشناسی، از تاریخ ۵ تا ۱۱ خردادماه انجام شد و همانگونه که پیش‌تر اعلام شده بود، بدون تمدید بود.
بخش گاتاشناسی هر ساله، تلاش می‌کند تا شرکت‌کنندگان با رعایت اصول مقاله‌نویسی در راستای موضوعات دینی آشنا شوند. این بخش دربردارنده دو بخش پروژه‌ محور و پژوهش‌ محور است.
بخش پروژه‌ محور:
هدف این بخش، افزایش سطح کیفی مقالات ارائه شده و توجه بیشتر به جنبه‌ی آموزشی نگارش متون علمی و فرهنگ‌سازی و آموزش نحوه‌ی صحیح پژوهش ‌علمی با کمک اساتید راهنماست. این بخش به دو بخش زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال تقسیم می‌شود که شمار این شرکت‌کنندگان در مجموع ۲۵ نفر (۱۲ نفر زیر ۱۸ سال و ۱۳ نفر بالای ۱۸ سال) است که مجموعا ۱۵ مقاله نام‌نویسی کردند.
بخش پژوهش‌ محور:
این بخش برای افرادی شایسته است که تجربه کافی در نوشتن مقاله و پژوهش دینی را داشته و نیازی به آموزش و پشتیبانی ندارند. شرکت در این بخش برای افراد ناآشنا به اصول مقاله‌نویسی به‌هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. در این بخش که فقط امکان شرکت افراد بالای ۱۸ سال وجود دارد، ۵ نفر شرکت و مجموعا ۴ مقاله نام‌نویسی کرده‌اند.

گفتنی است نام‌نویسی دو بخش اوستاخوانی و مانترک نیز از ۲۹ اردیبهشت تا ۴ خردادماه بود که شمار شرکت‌کنندگان این دو بخش را نیز می‌توانید در اینجا بخوانید.

مانترسپند؛ تنها مرجع خبری مانتره