photo_2024-06-08_13-21-34

جلسه سوم مسئولین چهل و یکمین دوره پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان برگزار شد

در تاریخ جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳، مسئولان برگزارکننده چهل و یکمین دوره جام جا‌ن‌باختگان در سالن لعل نوذر جمشیدیان گرد هم آمدند.

با توجه به آغاز شدن زمان ثبت نام این دوره از مسابقات، محوریت موضوع جلسه درباره شناسایی و رفع مشکلات تیم‌ها و افراد برای ثبت نام و همچنین ساده‌سازی روند ثبت‌نام علاقه‌مندان بود‌.

در ابتدای جلسه، هماهنگ کننده جام جان‌باختگان گزارشی از روند پیشرفت بازسازی زمین‌های فوتبال و والیبال ارائه داد و ابراز امیدواری کرد که با همیاری پیمانکاران، کانون دانشجویان زرتشتی و انجمن زرتشتیان تهران، این بهسازی‌ها تا پیش از زمان برگزاری مسابقات تکمیل شده باشند‌.

در ادامه ستاد برگزاری جام ۴۱، خبر از آزاد شدن ظرفیت ثبت نام خوابگاه شرکت‌کنندگان کرجی داد. ستاد برگزاری در ادامه، افزود امید است تا تمامی شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات، بدون دغدغه محل اسکان بتوانند تمرکز خود را بر روی مسابقات حفظ کنند.

در ادامه تمامی مسئولین کمیته‌های برگزاری گزارشی از فعالیت‌های خود در این مدت ارائه داده که از مهم ترین گزارش‌های ارائه‌ شده، می‌توان به بررسی صحت تصاویر چهره و‌ کارت ملی شرکت‌کنندگان توسط هوش مصنوعی در داخل سامانه ثبت نام مسابقات، اضافه شدن رده مینی والیبال، اضافه شدن رده نونهالان بسکتبال و بازگشت مسابقات شنای امدادی به این دوره از مسابقات اشاره کرد.

همچنین کمیته‌های بسکتبال و بدمینتون از آغاز پیش ثبت نام کلاس‌های داوری درجه ۳ از هفته سوم تیرماه و آغاز کلاس‌های اصلی داوری از هفته چهارم تیرماه خبر دادند.

ثبت نام این دوره از مسابقات جام جان‌باختگان از تاریخ ۱۶ تیرماه آغاز گشته و تا ۲۰ تیرماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به ادرس http://App.kdz.ir ثبت نام خود را تکمیل کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال با شماره 02166744670 تماس حاصل فرمایند.

شایان ذکر است که چهل و یکمین دوره پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان از ۱۵ تا ۱۹ امردادماه ۱۴۰۳ در محل همایشگاه مارکار تهرانپارس برگزار می‌شود.