photo_2024-07-22_17-39-45

آموزش فرم ثبت‌نام تکمیلی مانتره ۳۱

ابتدا جهت بررسی، کد ملی خود را با کیبورد انگلیسی وارد کنید.







سپس پس از بررسی کد ملی شما، پیغامی جهت پذیرفته شدن و یا عدم آن مشاهده خواهید کرد. در صورت پذیرفته شدن بر روی دکمه ادامه ثبت‌نام کلیک کنید.







سپس آیین‌نامه را مطالعه کرده و در صورت تایید تیک گزینه مورد نظر را بزنید تا بنوانید به ادامه ثبت‌نام بپردازید.







سپس، فایل رضایت‌نامه را دانلود و پرینت کرده و پر کنید. پس از کامل کردن رضایت‌نامه، اسکن رضایت‌نامه را (چه pdf چه عکس) در فیلد مشخص شده آپلود کنید و صبر کنید آپلود کامل شود و بر روی دکمه ادامه ثبت‌نام کلیک کنید.







(این بخش اختیاری است)

در صورتیکه مطابق با آنچه در آیین‌نامه ذکر شده است، شما یا فرزند شما لازم است ساعاتی از زمان همایش مانتره را از مارکار تهرانپارس خارج شود؛ تاريخ، ساعت خروج، ساعت بازگشت و نيز نام فردى كه مسئوليتش را قبول مى‌كند و دليل خروج، به ترتيب در زير بنويسيد(در زمان همايش در صورت ورود وخروج شركت كننده بنابر آيين‌نامه، بايستى هماهنگى كامل صورت پذيرد.)



شما می‌توانید با زدن بر روی دکمه مثبت (+) کنار فیلدها، یک ردیف دیگر برای ثبت اطلاعات اضافه کنید.








جهت شرکت در اردوهمایش مبلغ قابل پرداخت ۴۵۰ هزار تومان می‌باشد.








  • شما می‌توانید جهت اینکه فرایند ثبت‌نام خود را در مرحله موردنظر ذخیره کنید، می‌توانید بر روی دکمه “لینک ذخیره” کلیک کنید تا لینکی در اختیار شما قرار بگیرد که از طریق آن بتوانید به ادامه ثبت‌نام بپردازید. لازم به ذکر است که زمان معتبر بودن این لینک تنها تا انتهای بازه‌ی تعیین شده جهت تکمیل فرم می‌باشد و بعد از آن فاقد کارکرد می‌باشد.