کانون دانشجویان زرتشتی برای دوازدهمین سری از مجموعه پخشهای زنده اینستاگرامی برندهای دوست داشتنی از ماهور مبارکه بنیانگذار برند هوتُخش دعوت کرده است تا در تاریخ پنجشنبه ۹ بهمن ماه ساعت ۱۷:۳۰ با ما همراه باشند.
این سری پخشهای زنده با هدف آشنایی شما عزیزان با شروع یک کسب و کار، روند شکلگیری آن و سختیهای کار میباشد.
«درآمد بیشتری به دست آورید ولی کمتر کار کنید.»
مهمترین هدف از خلق یک برند دوست داشتنی، كسب سود بیشتر است. برندینگ فقط به دنبال هدفهایی مثل افزایش آگاهی مشتریان از برند نیست. هدف نهایی تمام برنامههای برندینگ تنها یک چیز است: بعد از آن که برندتان به یک برند دوست داشتنی تبدیل شد، فروشتان افزایش یابد. اگر این اتفاق نیفتد، هنوز به یک برند دوست داشتنی واقعی تبدیل نشدهاید.
“برگرفته از کتاب حقایقی درباره خلق برندهای دوست داشتنی.”