?کانون داشنجویان زرتشتی در نظر دارد تا متناسب با اهداف نخستین فستیوال بازیهای ویدئویی و رقابتی در روز ۱۶ بهمنماه ساعت ۵:۳۰ پسین به برگزاری نشستی پیرامون روند بازیسازی بپردازد.
?نشست بررسی پایپلاین تولید بازی با ارائه جاماسب سامیا کلانتری، توسعهدهنده استودیو بازی سازی مدریک و مدیر سابق استودیو بازی سازی رسانا افزار.
?در این لایو دو قسمتی به بررسی بخشهای مختلف تولید بازیهای ویدئویی خواهیم پرداخت. در پایان قسمت آخر جلسه پرسش و پاسخ خواهیم داشت.
?این لایو میتواند مناسب افرادی در یکی از این دستهها باشد:
۱. کسانی که احساس میکنند علاقهای به فرایند بازی سازی دارند اما نمیدانند از کجا باید شروع کنند، یا هیچ دیدی نسبت به آن ندارند اما تمایل دارند که آشنایی پیدا کنند.
۲. کسانی که این مسیر را شروع کردهاند اما بیشتر میخواهند نسبت به آینده آن دید بگیرند.
۳. کسانی که مشغول یا علاقهمند به مدیریت و تشکیل استارت آپهایی پیرامون بازیسازی هستند و تمایل دارند بدانند از نظر فنی چه نیازهایی خواهند داشت.
۴. کسانی که در رشته کامپیوتر تحصیل میکنند اما هنوز علاقه دقیق خود را شناسایی نکردهاند و تمایل دارند با یکی از بزرگترین مسیرهای ممکن پیش رویشان یعنی بازیسازی آشنا شوند.
?به اشتباه تصور میشود که فرایند ساخت بازیهای ویدئویی عمدتا شغل برنامهنویسها، دانشجوها و فارغالتحصیلان رشته کامپیوتر است؛ حال آن که در این گفتمان بررسی خواهیم کرد که برنامهنویسی تنها یکی از دهها بخش و زمینههای کاری این فرایند و حتی روند است.
?میتوانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه گفتگوی پیشرو با آیدی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی (kdz_ir@) در ارتباط باشید.