کانون دانشجویان زرتشتی برای بیست و یکمین سری از مجموعه پخشهای زنده اینستاگرامی برندهای دوست داشتنی از شیوا اشتری دارندهی برند فلُ دعوت کرده است تا در روز جمعه، ۵ آذر ماه ساعت ۱۸:۰۰ با ما همراه باشند.
این سری پخشهای زنده با هدف آشنایی شما عزیزان با شروع یک کسب و کار، روند شکلگیری آن و سختیهای کار میباشد.
چگونه میتوانیم یک محصول بسیار پیش پا افتاده را به یک برند معتبر تبدیل کند؟
¤ برندهای بزرگ، کارشان را با تمرکز بر یک بخش کوچک و نادیده گرفته شده بازار، شروع کردهاند.
¤برای تبدیل شدن به یک برند قدرتمند، باید گام به گام حرکت و برای ورود به هر بازار جدید روی مشتریان سرشناس آن بازار تمرکز کنیم.
“برگرفته از کتاب حقایقی درباره خلق برندهای دوست داشتنی.”