20230715_122957

آغاز نام‌نویسی چهلمین دوره پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از جام جان‌باختگان می‌توانند از روز شنبه ۲۴ تیرماه تا روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲، جهت نام‌نویسی از طریق سایت کانون دانشجویان زرتشتی اقدام نمایند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند در رشته‌های بسکتبال، فوتبال و والیبال به صورت تیمی؛ و همچنین در رشته‌های مختلف انفرادی از جمله بدمینتون، تنیس روی میز، شطرنج، دوومیدانی، شنا و دوچرخه‌سواری شرکت کنند.

تمامی آیین‌نامه‌های این دوره از پیکارهای ورزشی در وبسایت کانون دانشجویان زرتشتی قرار گرفته و تمامی شرکت‌کنندگان موظف‌اند آیین‌نامه را خوانده و تایید کنند.

مدارک لازم برای نام‌نویسی، عکس پرسنلی ۴×۳، کارت ملی یا شناسنامه و کارت بیمه ورزشی است.
داشتن کارت بیمه ورزشی برای نام‌نویسی الزامی است. در صورتی که شرکت‌کننده‌ای کارت بیمه ندارد از طریق سایت http://www.ifsm.ir آن را دریافت کند.

شرکت‌کنندگان عزیز می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل یا پرسش در حین نام‌نویسی همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۱ با شماره تلفن‌ کانون دانشجویان زرتشتی ۶۶۷۴۴۶۷۰ تماس حاصل فرمایند و یا با آی‌دی تلگرام @kdz_id در ارتباط باشند.

گفتنی است چهلمین دوره پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان زرتشتی از ۱۶ تا ۲۰ امرداد ماه ۱۴۰۲ در محل همایشگاه مارکار تهرانپارس برگزار می‌شود.