kargp2

گزارشی از بیست و نهمین نشست کارگروه ورزش

بیست و نهمین نشست کارگروه ورزش توسط دبیرخانه کارگروه، کانون دانشجویان زرتشتی، در تاریخ ۴ مهر ۱۳۹۹ به علت همه‌گیری بیماری کرونا به‌صورت مجازی در صفحه اسکای روم برگزار شد.
۲۴ نفر از نمایندگان انجمن‌ها و باشگاه‌های زرتشتی سراسر کشور در این نشست حضور یافتند.
طی این ۲ هفته گروهی در فضای مجازی تشکیل شد و همه افراد نظرات خود را نیز ارسال کردند.
دبیرخانه تمام نظرات داده شده را به‌صورت تغییراتی در آیین‌نامه لحاظ کرد. در ابتدای جلسه این آیین‌نامه اصلاح شده توسط دبیر کانون دانشجویان زرتشتی، شهاب فرهادیان، خوانده شد. کلیات این آیین‌نامه توسط تمامی حاضرین تصویب گردید و قرار بر این شد تا در جلسات آینده بندهایی از آیین‌نامه، بر سر نشست‌های آینده به‌صورت کوتاه و به طور دقیق مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
در ادامه در رابطه با دستور جلسه دوم، با توجه به صحبت‌هایی که در نشست قبلی صورت گرفته بود_بررسی برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی با توجه به شرایط کرونا_ ارگان‌ها، باشگاه‌ها و انجمن‌ها به توضیح بحث‌ها و جلسات خود در این دوهفته پرداختند. سوال پیش‌آمده در انتهای این دستور جلسه این بود که آیا با شرایط کنونی صلاح است که حتی جمعی کوچک هم دور هم به‌صورت حضوری برای فعالیت‌های ورزشی جمع شوند یا خیر و درخواست شد تا انجمن‌های مختلف با یکدیگر جلساتی داشته باشند تا درباره‌ی این مسئله مهم به نتیجه برسند.

سی‌امین نشست کارگروه ورزش جمعه ۷ آ‌ذر ۱۳۹۹ ساعت ۹ بامداد در اسکای‌ روم برگزار خواهد شد.

دستور جلسات اولیه سی‌امین نشست کارگروه ورزش عبارتند از:
1. جمع‌آوری ایده برای ورزش‌های دورهمی
2. بازنگری بند‌هایی از آیین‌نامه به‌صورت جزئی‌تر
برای ارائه‌ی پیشنهادات یا کسب اطلاعات بیشتر با آ‌ی‌دی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی به آدرس @kdz_id در ارتباط باشید.

منتظر حضور شما ورزشکاران و ورزش دوستان در نشست‌های بعدی هستیم.