poster (1)

گزارشی از سی‌وسومین نشست کارگروه ورزش

سی و سومین نشست کارگروه ورزش توسط دبیرخانه‌ی کارگروه، کانون دانشجویان زرتشتی، در تاریخ ۱۵ امرداد ۱۴۰۰ به علت همه‌گیری بیماری کرونا به صورت مجازی در صفحه‌ی اسکای‌روم برگزار شد. ۱۶ نفر از نمایندگان انجمن‌ها، ارگان‌ها و باشگاه‌‌های زرتشتی سراسر کشور در این نشست حضور یافتند.
ابتدا برای دستور جلسه اول، از سوی دبیر کانون دانشجویان زرتشتی توضیحاتی در رابطه با معرفی کلاس داوری برای شرکت افراد زرتشتی که پیش از این در کارگروه ورزش مطرح شده بود، داده شد. در مورد چگونگی قرار دادن جوانان و بزرگسالان در مسیر علاقه‌شان و هموار کردن راه برای آن‌ها صحبت شد. در نهایت به علت وجود بیماری کرونا تصمیم بر این شد که به فدراسیون‌ها و هیات‌های آشنا سپرده شود تا اگر کلاسی تشکیل دادند، اطلاع دهند تا بتوانیم این خبر را برای اطلاع‌رسانی در بین افراد جامعه به سایت‌های مختلف برسانیم.
برای دستورجلسه دوم نیز، ابتدا گزارشی از آمارگیری داده شد سپس ارتباط دستورجلسه با آمارگیری بیان و تصمیم بر تکمیل آمارگیری گرفته شد. بدین صورت که برای آمارگیری حال حاضر تنها باید تبلیغات مورد نظر انجام شود. در ادامه نیز روش‌های موجود برای تبلیغ از طریق سایت و انجمن‌ها و از راه تلفن همراه و فضای مجازی پیشنهاد شد.
در انتهای جلسه نیز تصمیم بر آن شد که برای وضعیت فیزیکی بدنی بچه‌ها دستورجلسه‌ای در نشست‌های بعدی گذاشته شود و در مورد این مسئله فکر شود. همچنین در پایان در مورد جام ورزش‌های همگانی کانون دانشجویان زرتشتیان صحبت شد.
سی و چهارمین نشست کارگروه ورزش جمعه ۷ آبان ماه ۱۴۰۰ ساعت ۹ بامداد در اسکای روم برگزار خواهد شد.
دستور جلسات سی و چهارمین نشست کارگروه متعاقبا اعلام می‌گردد.
برای ارائه‌ی پیشنهادات و یا کسب اطلاعات بیشتر با آی‌دی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی به آدرس @kdz_id در ارتباط باشید.
منتظر حضور شما ورزشکاران و ورزش دوستان در نشست‌های بعدی هستیم

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:30)

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:30)