کار و اقتصاد

بیستمین سری برندهای دوست‌داشتنی

کانون دانشجویان زرتشتی برای بستمین سری از مجموعه پخش‌های زنده‌ اینستاگرامی برند‌های دوست داشتنی از آزاده هرمزدیاران بنیان‌گذار  برند اشا دعوت کرده است تا در تاریخ چهارشنبه ۲۱ مهر ماه ساعت ۲۰:۰۰ با ما همراه باشند.

این سری پخش‌‌های زنده‌ با هدف آشنایی شما عزیزان با شروع یک کسب‌ و کار، روند شکل‌گیری آن و سختی‌های کار می‌باشد.

 

برندهای بزرگ بر پایه و اساسی ساده بنا شده‌اند

سادگی یک برند به دو دلیل زیر بسیار مهم است

تعداد برندها و پیام‌هایی که مشتریان در معرض آن‌ها قرار می‌گیرند، بسیار بسیار زیاد است

از سوی دیگر، انگیزش و توانایی مشتریان برای پردازش تمامی اطلاعاتی که دنیای آنها را محاصره کرده نیز محدود است

با در نظر گرفتن این دو دلیل، سادگی تنها راهی است که می‌توان با کمک آن توجه مخاطبان هدف را جلب کرد و پیام برند را در دنیایی پر هیاهو به گوش آنها رساند

 

 

“برگرفته از کتاب حقایقی درباره خلق برندهای دوست داشتنی.”

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن