کار و اقتصاد

بیست‌ویکمین سری برندهای دوست‌داشتنی

کانون دانشجویان زرتشتی برای بیست و یکمین سری از مجموعه پخش‌های زنده‌ اینستاگرامی برند‌های دوست داشتنی از شیوا اشتری دارنده‌ی برند فلُ دعوت کرده است تا در روز جمعه، ۵ آذر ماه ساعت ۱۸:۰۰ با ما همراه باشند.
این سری پخش‌‌های زنده‌ با هدف آشنایی شما عزیزان با شروع یک کسب‌ و کار، روند شکل‌گیری آن و سختی‌های کار می‌باشد.

چگونه می‌توانیم یک محصول بسیار پیش پا افتاده را به یک برند معتبر تبدیل کند؟
¤ برندهای بزرگ، کارشان را با تمرکز بر یک بخش کوچک و نادیده گرفته شده بازار، شروع کرده‌اند.
¤برای تبدیل شدن به یک برند قدرتمند، باید گام به گام حرکت و برای ورود به هر بازار جدید روی مشتریان سرشناس آن بازار تمرکز کنیم.

“برگرفته از کتاب حقایقی درباره خلق برندهای دوست داشتنی.”

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن