photo5929499538551321901

گزارش از سی‌ودومین نشست کارگروه ورزش

سی و دومین نشست کارگروه ورزش توسط دبیرخانه‌ی کارگروه، کانون دانشجویان زرتشتی، در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ به علت همه‌گیری بیماری کرونا به صورت مجازی در صفحه‌ی اسکای‌روم برگزار شد. ۱۶ نفر از نمایندگان انجمن‌ها، ارگان‌ها و باشگاه‌‌های زرتشتی سراسر کشور در این نشست حضور یافتند.

ابتدا برای دستور جلسه اول، توضیحاتی از سوی دبیر کانون دانشجویان زرتشتی، شهاب فرهادیان درباره‌ی فرم اولیه آمارگیری ورزشی جامعه‌ی زرتشتی ارائه شد. این فرم به دست افراد ارگان‌ها و انجمن‌های حاضر بر سر کارگروه رسیده و مورد بررسی قرار گرفته و اصلاح اولیه گشته است. سپس پرسشی که در دستور جلسه ارائه شده بود، مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت. هموندان بر این اتفاق نظر بودند که؛ برای اینکه بتوانیم از آمارگیری به درستی بر سر کارگروه استفاده کنیم ابتدا باید اهداف جمع‌آوری این آمار را بدانیم. پس از آگاهی کامل و جمع‌آوری داده به بررسی تمام داده بدست آمده بپردازیم. پس از گذران تمام این مراحل برای شیوه‌ی استفاده‌ی آمار تصمیم بگیریم. در نشست بعدی فرم نهایی بر سر کارگروه ارائه خواهد شد.

سپس برای دستور جلسه دوم، هموندان حاضر در مورد چگونگی استفاده ورزشکاران و تیم‌های ورزشی مستقل جامعه از کارگروه ورزش، نظرشان را بیان کردند. ابتدا باید بدانیم چرا تیم‌ها مستقل عمل می‌کنند و نمی‌خواهند با ارگان‌ها همکاری کنند. برای حضورشان می‌توانیم فراخوانی منتشر کنیم که این افراد و تیم‌های ورزشی با ارائه عنوان مشکل خود به کارگروه بر سر نشست حضور یابند و با بیان مشکلات خود جویای راه‌حلی باشند و اعضای کارگروه بتوانند در حد توانشان به آن‌ها کمک کنند. کارگروه می‌تواند از این افراد و تیم‌ها دعوت به عمل آورد تا با مشارکت آن‌ها باعث بهبود فعالیتش گردد.

سی و سومین نشست کارگروه ورزش جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ساعت ۹ بامداد در اسکای روم برگزار خواهد شد.
دستور جلسات سی و سومین نشست کارگروه متعاقبا اعلام می‌گردد.

برای ارائه‌ی پیشنهادات و یا کسب اطلاعات بیشتر با آی‌دی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی به آدرس @kdz_id در ارتباط باشید.

منتظر حضور شما ورزشکاران و ورزش دوستان در نشست‌های بعدی هستیم.