IMG_20210630_204233_507

اطلاعیه پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان

به اطلاع همکیشان عزیز می‌رسانیم؛
با توجه به تداوم ویروس کرونا و شرایطی که همه ما گریبان گیر آن هستیم، کانون دانشجویان زرتشتی بار دیگر برای حفظ سلامت عمومی جامعه‌ی زرتشتی، تصمیم به عدم برگزاری چهلمین پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان در تابستان ۱۴۰۰ گرفته است.

لازم به ذکر است پیکارهای ورزشی جام جان‌باختگان، مسابقات ورزشی است که با حضور بیش از ۸۰۰ ورزشکار از سراسر جامعه زرتشتی، چه از داخل و چه خارج از کشور، هر ساله در نیمه اول امردادماه، در همایشگاه فرهنگی، دینی، ورزشی مارکار تهرانپارس برگزار می‌گردید. این پیکارها در ۹ رشته ورزشی فوتبال، بسکتبال، والیبال، بدمینتون، تنیس روی میز، شطرنج، دو و میدانی، شنا و کاراته در دو گروه آقایان و بانوان و در رده‌های سنی گوناگون، با همت کانون دانشجویان زرتشتی برگزار می‌گردید؛ که حاصل بیش از ۱۱۰ هزار نفر ساعت کار و برنامه‌ریزی شبانه‌روزی دانشجویانی است که فعالیت‌های خود را برای به مرحله اجرا درآوردن این پیکارها، از اسفندماه آغاز می‌کنند.

برگزاری این جام در طول سالیان پیاپی، انگیزهٔ بسیار خوبی برای ورزشکاران بوده و توانسته‌است ورزشکاران بسیاری را در دامان خود بپروراند، تا جایی که بازیکنان و مربیانی در سطح ملی را به جامعهٔ ورزش کشور تقدیم کرده‌است.